Google adwordsilla tehdään rahaa

Google AdWords on nykymaailman kuumin markkinointiväline, joka ei perustu minkään sortin ihmeisiin, vaan puhtaaseen matematiikkaan. Maksat määrän X ja saat asiakkaita määrän Y. AdWords-mainonnan voi tehdä kahdella tapaa: Hyvin ja hyvin huonosti. Hyvin tehtynä kulutuksen ja tuoton suhde on optimoitu. Voitto!

Ota yhteyttä huipputiimiimme jo tänään, koska emme yksinkertaisesti voi auttaa, jos et ota yhteyttä.

Näin Google adwords toimii:

  • Hallitse budjettiasi:päätät itse, kuinka paljon haluat investoida. Mainoksesi kustannukset voivat vaihdella päivittäin, mutta määrittämäsi budjetti ei ylity koskaan. Raporteista näet keskimääräisen kustannuksen.
  • Maksa tuloksista:maksat vain, kun asiakkaat osoittavat olevansa kiinnostuneita klikkaamalla mainoksia tai soittamalla puheluja niiden kautta. Tehokkuutta on helppo seurata, raportoimme sinulle tarkasti kaiken oleellisen.
  • Mainostaminen on helppoa:Kerrot vain Bittixille millä hakusanoilla haluat olla huipulla.
  • Tavoita oikea yleisö:Mainos rajataan tietylle alueelle: Jos esimerkiksi myyt palveluasi vain Joensuussa, mainosta ei näytetä Turkulaisille.
  • Ota runsaasti ilmaista näkyvyyttä: Mainoksesi voi näkyä Google-haussa, Mapsissa ja kumppanisivustoissa, kun ihmiset hakevat yritykseesi liittyviä tuotteita ja palveluita mobiililaitteilla tai tietokoneella. Mainostasi katsellaan enimmäkseen täysin ilmaiseksi, nimittäin maksat vain kaikkein potentiaalisimmista asiakkaista.

Tilaa mainoskampanja tästä.

google adwordsmainonta


Google adwords kasvun työkaluna

Google adwords työkalulla voidaan tehdä hakusanamainontaa, bannerimainontaa ja uudelleenmarkkinointia. Oikein kohdennettu mainonta antaa yrityksellesi avaimet menestykseen!

google adwords tuloksia

Hakusana – Google adwords

Hakusana on mainontaa googlen oman adwords työkalun avulla. Sen teho perustuu googlelle pumpattaavaan rahan määrään, jolla ostetaan hetkellistä näkyvyyttä hakutuloksissa. Toisaalta sen etuja ovat mm. hyvä kohdennettavuus ja ennakoiva budjetointi.

Sivustosi näkyvyys ratkaisee saatko suurta asiakasvirtaa netistä. Siksi lähes kaikki yritykset käyttävät tätä työkalua kotisivuillaan, koska vain yksi voi olla ensimmäinen orgaanisissa hakutuloksissa.

hakusanamainonta googlessa

Kuvasta näet asiakkaamme JV-renkaan sijoittumisen normaalissa Googlehaussa.

Display – Google adwords

Displaymainonta on hyvin perinteisen tv- ja lehtimainonnan kaltaista mainontaa, jossa bannereita näytetään verkkosivustojen reunoilla ja laidoilla. Mainoksia näytetään yrityksesi palveluista kiinnostuneille henkilöille jotka eivät juuri sillä hetkellä kuitenkaan aktiivisesti välttättä etsi kyseistä palvelua. He saattavat kiinnostua palevlustasi ja klikata mainoksen kautta verkkosivuillesi, tai sitten eivät. Ainakin brändisi vahvistuu asiakkaan alitajunnassa.

Displaymainonnan teho perustuu pitkälti suureen näyttökertojen määrään ja se onkin erityisen tärkeää brändiarvoansa kehittäville yrityksille. Displaymainonta voi tuntua rahan haaskaukselta pienille yrityksille, samoin yrityksille, jotka haluavat kasvattaa nopeasti myyntiä. Display onkin työkalu, johon kannattaa kiinnittää huomionsa vasta kun yritykselläsi on brändiarvoa tai haluat vahvistaa yrityksesi asemaa oman alasi tunnettuna toimijana.

Bannerimainonnalla (display) heivaamme brändisi laadukkaiden brändien joukkoon ja pitkällä tähtäimellä jopa ylitse muiden. Jos brändisi on jo tunnettu, keskitymme laadukkailla mainoksilla ylläpitämään asemaasi.

Re-marketing – Google adwords

Re-marketing on displaymainonnan tehostamistyökalu, jonka avulla jo aiemmin toteutettua displaymainoskampanjaa voi kohdentaa paremmin rajatulle kohderyhmälle. Yleisönäsi toimii displaymainonnastasi jo aiemmassa kampanjassa kiinnostuneet henkilöt. Re-marketing on kaikkein tehokkain ja yksilöity googlen oma adwords työkalu, mutta sen kohderyhmä ei ole niin laaja kuin hakusanamainonnassa tai displaymainonnassa.

Älä rakenna liiketoimintaa adwordsin varaan

Adwords on hyvä työkalu, jota kannattaa ehdottomasti käyttää, mutta ei rakentaa toimintaa pelkästään sen varaan. Erään kyselytutkimuksen mukaan 67% netin käyttäjistä tekee hakuja muualla nähtyjen yrityksen mainoksen jossain muualla kuin netissä.


Re-marketing eli uudelleenmarkkinointi sitouttaa asiakkaasi

Uudelleenmarkkinoinnilla tavoitat vanhat asiakkaasi tehokkaasti uudestaan. Asiakkaiden sitoutuminen kasvaa heidän nähdessään tutut bannerisi aina uudestaan ja uudestaan.

Googlen tutkimusten mukaan sivustolle palaavat kävijät tekevät oston, täyttävät lomakkeen tai tekevät jonkin muun tärkeän toiminnon kaksi kertaa useammin kuin uudet kävijät. Hakumainosten uudelleenmarkkinointiluetteloiden (RLSA) avulla räätälöimme hintatarjouksesi siten, että mainoksesi tavoittaa nämä potentiaaliset asiakkaat, kun he tekevät hakuja Googlessa ja hakukumppaneiden sivustoilla.

Lisäksi bannereita voi näyttää tietyille asiakkaille jopa 10 kertaa täysin ilmaiseksi! Voimme luoda bannerimainoksen, joka seuraa kaikkein potentiaalisimpia asiakkaita, sinne minne he menevätkin.

Google adwords

Mikä on seuraava toimenpide, jotta sivustosi googlenäkyvyys pomppaa huipulle?

  1. Lähetä mieleiset hakusanat meille sähköpostilla.
  2. Vastaamme viestiisi tarjouksella, jossa on yrityksesi sijoittuminen hakutuloksissa ja mitä se maksaa.

Mitä teen jos en vieläkään ole tarttunut härkää sarvista?

  1. Soita heti, koska sinulla on selvästi motivaatiota parantaa sivustoasi (tiedämme sen siitä, että olet lukenut tänne asti), mutta kunnes toisin todistetaan, kuulut niihin 97%:iin jotka vierailevat eri internet sivustoilla kuluttamassa aikaansa saamatta kuitenkaan mitään tuloksia. Sen sijaan niistä, jotka ottavat yhteyttä, 100% tyytyväisiä palveluumme. 
  2. Ota nyt härkää sarvista ja soita meille!

google adwords mainonta